سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 5726

  بازدید امروز : 6

  بازدید دیروز : 0

علمی

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

لوگوی دوستان


 

درباره خودم

 

لینک به لوگوی من

علمی

 

حضور و غیاب

یــــاهـو

 

فهرست موضوعی یادداشت ها

چگونه کامپیوتر خود راعیب یابی کنیم[4] .

 

علمی

د ستا ورد های روز جهان

 

فرهنگی

د ستا ورد های روز جهان

 

اقتصادی

د ستا ورد های روز جهان

 

اجتماعی

د ستا ورد های روز جهان

 

هنری

د ستا ورد های روز جهان

 

مذهبی

د ستا ورد های روز جهان

 

ورزشی

د ستا ورد های روز جهان

 

سرگرمی

جوک های باحال

 

کامپیوتر

د ستا ورد های روز جهان

 

اینترنت

آیا در لیست دوستانم هستم

 

موبایل

موبایل

 

گالری عکس

د ستا ورد های روز جهان

 

دیگر

خبر هایی کوتاه داغ از خوانندگان محبوب شما

 

اشتراک

 

 

به مردم بیاموز و دانش دیگران را فراگیر، تا دانش خود را استوار کرده [امام حسن علیه السلام]

خبر هایی کوتاه داغ از خوانندگان محبوب شما

نویسنده:پو یان نیک پور::: پنج شنبه 87/7/4::: ساعت 1:1 عصر

""محسن چاوشی - محسن یگانه - بنیامین - عبدالمالکی- علی اصحابی - شادمهر عقیلی - کامران و هومن

هنگامه - امین رستمی - مجید خراطها / به همراه 2 بیت از آلبوم های جدید چاوشی و شادمهر""


 


صحبت هایی کوتاه از خواننده های  مطرح:


 


علی اصحابی : پاییر امسال شاهد آلبوم جدید تو راست میگی از علی اصحابی خواهیم بود. .حضور علی اصحابی در فیلم آن سوی پرچین به کارگردانی محسن محسنی نسب رو نباید غافل شد گفته میشه که این فیلم عید امسال آماده پخش بشه.


محسن یگانه : به گفته خود محسن یگانه آلبوم جدید او خیلی زود اماده میشه چون ملودی بعضی از ترک های آلبوم جدید رو از قبل آماده کرده و به احتمال فراوان در این آلبوم جدید از اشعار خود محسن یگانه و آقای کاشانی استفاده بشه هنوز تنظیم کننده قطعی این آلبوم جدید اعلام نشده و تا الان اسم این آلبوم جدید تقاص است باید دید که آیا تا آخر این نام بر روی آلبوم جدید خواهد ماند یا نه. در ضمن محسن یگانه تاکید کردن که تا پخش آلبوم جدید هیچ ترکی از ایشون رو نخواهید شنید پس حالا حالا ها منتظر آهنگ جدید از محسن یگانه نباشید.


علی عبدالمالکی : آلبوم جدید علی عبدالمالکی تا عید امسال اماده میشه و باید دید که چه مدتی طول میکشه تا این  آلبوم جدید  مجوز بگیره هنوز هیچ اسمی برای این  آلبوم جدید  مشخص نشده .


مجید خراطها : آلبوم جدید مجید خراطها مطمئنن سرو صدا های زیادی رو به پا خواهد کرد و آقای مجید خراطها قصد داره که این آلبوم جدید رو با مجوز ارشاد روانه بازار کنه باید دید که این آلبوم جدید با مجوز پخش میشه یا زیر زمینی. منتظر یک کار قوی از مجید خراطها در چند روز اینده باشدید.


امین رستمی : از امین رستمی غافل نشید . آلبوم آقای رستمی موفق به کسب مجوز شده ولی کی روانه بازار بشه معلوم نیست . آقای رستمی از حضور یه خواننده محبوب دیگه در آلبوم جدید خبر دادن. خیلی ها امین رو بنیامین سال 85 میدونن.


بنیامین بهادری : به گفته خود بنیامین بهادری آلبوم جدید 06  انتظار دو ساله ی هواداراش رو بر طرف میکنه جالبه بدونید از بنیامین بهادری  در مورد آلبوم جدید یک شاخه نیلوفر میپرسیم و جواب میده: قطعا آلبوم جدید من در ده روز نخست فروش  یک شاخه نیلوفر رو خواهد گرفت.( باور این حرف دور از تصوره چون بنیامین بهادری قراره با خواننده ای رقابت کنه که میلیون ها هوادار دو اتیشه داره به طوری که پخش یه آهنگ بدون مستر هم ( تو ناز میکنی ) جنجال های زیادی رو به پا میکنه چه برسه به آلبومی که دو سال رو اون زحمت کشیده بشه...)


و


محسن چاوشی : بعد از پخش یک شاخه نیلوفر منتظر آلبوم جدید محسن چاوشی  باشید به گفته خود محسن چاوشی آلبوم جدید ماندگارترین اثر در این چند سال بوده به طوری که تا مدت ها حرف از این آلبوم جدید خواهد بود. محسن چاوشی قصد داره که دو ترک دیگه به آلبوم جدید  من خود سیزدهم اضافه کنه که با این اوضاع تعداد ترک ها به 9تا کشیده میشه. جالبه نظر محسن چاوشی رو در مورد 06 میپرسیم و در جواب میگه:  (امیدوارم این آلبوم جدید فروش خوبی کنه ....) در ضمن بعد از آلبوم جدید هم منتظر کنسرت از محسن چاوشی نباشید...


اینم دو بیت از آلبوم جدید محسن چاوشی   :


بیا و مثل کسی شو که یه شب قصد سفر کرد


دید یارش داره میمیره موندشو صرف نظر کرد


مثل اون شوکه تا سپیده منتظر به عشق یاره


وقتی که هیشکی نداره باز میگه خدارو داره


 


خواننده های خارج از ایران:


 


هومن و کامران :  همونطور که گفته شد آلبوم جدید کنسرت تعطیله عنوان آلبوم جدید این دو برادر میباشد که در اول قرار بود با نام غرب زده پخش بشه. مطمئنن این آلبوم جدید قوی ترین البومی هست که تا به حال شنیدید ولی زمان پخش این آلبوم جدید هنوز مشخص نیست جالبه که این دو برادر اصلا تمایلی به گفتن زمان پخش آلبوم جدید ندارن ....


شادمهر عقیلی : شروع دوباره به احتمال فراوان عنوان جدید آلبوم جدید شادمهر عقیلی باشه که به زودی شاهد پخش این آلبوم جدید خواهیم بود :


دوباره باخیتم ما به این زمونه


دوست دارم یه جمله ی حرومه


من که به جز تو هیچکسو نداشتم


فقط تو بودی که واسش میمردم......


 


هنگامه : آلبوم جدید هنگامه که یکی از زیباترین آلبوم های امسال هست در چند روز اینده از طریق کمپانی طپش tapesh وارد بازار میشه این آلبوم جدید 10 ترک رو داره که یکی از اون ریمیکس آلبوم جدید هستش.


منبع:  www.irnava.com 



(^_^)




لیست کل یادداشت های این وبلاگ

جوک های باحال
جوک های باحال
آیا در لیست دوستانم هستم
ترفندهای نت پد
موبایل
+ رهایی از دست کاربران مزاحم
خبر هایی کوتاه داغ از خوانندگان محبوب شما
خبر هایی کوتاه داغ از خوانندگان محبوب شما
چگونه با ید برای کنکور درس بخوا نیم
د ستا ورد های روز جهان


[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

©template designed by: www.persianblog.com